حمید

وبلاگ حمید

حمید

وبلاگ حمید

بایگانی

کاشت مو طبیعی iranhair.net

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

کاشت مو طبیعی در سایت کاشت مو iranhair.net

کاشت مو طبیعی در سایت کاشت مو iranhair.net

کاشت مو طبیعی در سایت کاشت مو iranhair.net

کاشت مو

کاشت مو طبیعی در سایت کاشت مو iranhair.net که کاشت موی طبیعی در روش های FIT وFUT و یا ترکیبی از این دو روش با استفاده از گرافت های درشت ۵-۴ میلیمتری (دارای ۲۰- ۱۵۵ تارمو) انجام می شود.

این گرافت ها پس از درآمدن نمای عروسکی بسیارزشتی (مثل موهای مسواک) و تراکمی بسیار کم با نمای ناهنجار به سرشخص داده که این وضعیت با افزایش سن و ریزش موهای اطراف منطقه کاشته شده بدترگردیده و اسیب جدی به موهای شخص وارد نموده و تصویر کاملاً غیرطبیعی ایجاد می نماید.

این مسئله باعث ایجادحس بدبینی و ناامیدی بین بیشتر مراجعین و مراکز کاشت نسبت به نتایج کاشت موی طبیعی شده است, همچنین درد و خونریزی و بجا ماندن اسکار پشت سر شخص را از جمله دیگر عوارضهای این تکنیکها میتوان دانست.

لذا با پیشرفتهای علم پزشکی ,متخصصین پوست و مو همینک در اروپا و امریکا که با تکنیک SUT ازگرافت های کوچکتری به نام مینی گرافت (حاوی ۱۰- ۵ تارمو) و سپس میکروگرافت (حاوی ۳- ۱ تارمو) برای کاشت مو استفاده کرده و با دقت بسیار بالا و برداشت گرافتها با سرعتی بالاتر که سه برابر نسبت به روش های رایج میباشد را محقق کرده است. بدین ترتیب نتایج کاشت مو بهتر و طبیعی تر گردیده که همینک کلینیک تخصصی موی رنسانس با این تکنیک انحصاری و با متخصصین مجرب توانسته ۴۷۰۰۰ نفر را با موفقیت و با تراکمی بالا و باورنکردنی و خط رشد طبیعی انجام دهد.

صاحبان این مرکز یک هدف را سرلوحه کار خود قرار داده اند و آن جلب رضایت مراجعین خود بوده که ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین ما از طرف مراجعین قبلی این مرکز به ما معرفی شده اند.

گردآوری: کاشت مو iranhair.net

  • مریم مریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی